Onekim Bestemah 13. Haftamda kıza benziyor dedi Dr 18 haftalığa kadar benzettiler hep şuan 20. Haftadayım bakalım ne diyecekler kesinlik yok
Senanuurrr Bestemah 11+2 de gittm doktorum erkege benzettm dedi haftaya 2 li test var bakalım belli olucakmı
Aysnrplt Ben de sabırsızlanıyorum bebek için bişeyler yapmak istiyorum. Renk seçmek için ama daha çok erken 😊