Eyluull Meltem3421 gecen gün bi arkadaşım sordurmuştu 11 bin normal dogum 17 bin de sezeryana denmişti diye hatırlıyorum biraz pahalı geldi indirim vs bişeyde yapılmıyormuş
Eyluull Meltem3421 esenler medipolde yapıcam bende sümeyye hanımda ilk ve ikinci dogumda %30 indirimle normal dogum 8400 zorunlu sezeryanda indirim yok oda 14 bin
Meltem3421 Eyluull bende medipole sümeyye hanıma gidiyorum orasıda malesef temmuzda zam yapıcak benmde doğumum temmuza denk geliyor şansa 😀