Kesinlikle öneririm. Benim de göğüs ucum yok bebeğim bir buçuk aylık ve doğduğundan beri onu kullanıyorum elbette her emzirmeden önce biraz uğraştırıyor yıkaman gerekiyor ama kesinlikle bebek çok daha iyi kavrıyor bebeğe de herhangi bir zararı yok anneye de. Hem göğüs ucu yara olmasını da bir nebze olsun engelliyor.