MerveeAa Merhaba anneler yarın 20 hafta olucaz hareketlerini azar azar hissetmeye başladım ama hep aynı tarafta hissediyorum normal mi acaba 🌼
1H1Smomyloading MerveeAa normal canım o haftalarda benim yer değiştirme yapmıyordu içerde ondan dolayı hep aynı bölgede hissediyordum hareketi 🥰 şuan 31. Haftadan bildiriyorum her yerden her hareketi oluyor fırıldak gibi sürekli pozisyon değişiyor 😂
Beyzanur_42 MerveeAa ben oğlumda 22 .haftada hissetmeye başlamıştım bunda şuan 14 haftaligim az kaldı hissetmeme seni bebeğim diyorum 🤗🥰
Rumeysacelikk46 Normal canım , büyüdükçe yer değiştiriyor ☺️ biz 31 hafta olduk hala 3 4 gün hep aynı tarafıma vuruyor