Merhaba kızlar, 22. Haftadan selamlar :) Benim göbek tuttu yolu gidiyor hareketlerim iyice kısıtlanmaya başladı. İlk hamileliğimde doğum yaptığım zamandan daha büyük göbüşüm oldu şimdiden. İkiz bebiş etkisi diyebiliriz sanırım 🥰 Belimde normalde de sorun olduğu için yürümekte zorlanmaya basladım. Aranızda bel desteği/korse kullanan var mı? Faydası var mı! Nereden aldınız destek olur musunuz rica etsem. 🥰