Ben de gebeliğimde Dr mehmet irfan külahçıoğluna gitmiştim Çok ilgili ve çok güleryüzlü bir doktor İrfan Bey . ilgisi , bilgisi , özeni , bilgilendirmesi bizi çok memnun etti .eşimle iyiki gelmişiz dedik. Bebekle ilgili her ayrıntıyı tek tek söylüyor oluşu içimizi rahatlattı. Tavsiye ederim.