şimdi 30 haftalık gebeyim. daha çocucga zıbından baska tek tük kıyafet aldım Çorumda yasıyorum Haziran sonu gibi doğum olacak Allah nasip ederse ben yenidoğan bebeğime nasıl kıyafetler almalıyım?
Mesela Tulum nasıl olmalı? Uzun Taytlar çok mu almalıyım? daha çok şort tişört mü almalıyım nasıl giydirilir mesela yazın dogsada ilk 1 ay yenidoğan?
Mesela ilk doğdunda zıbını uzun kol mu giyer kısa kol mu ?
Ve kaç zıbın? kaç alt üst takım? kaç tane Tulum almalıyım?
fikir verirseniz çok sevinirim