Umutmirzainci Merhaba 24.haftama yeni girdim,dünden beri bebeğim çok sertleşiyor bi tarafa toparlanıyor,internetten baktım rahim genişliyor ya da erken doğum riski diyor,4 gün önce randevum vardı her şey yolundaydı..siz yaşıyor musunuz doktorunuz ne dedi 🤔
miranatlas Umutmirzainci erken kasılma iyi değil. 27.haftamda yaşadığımda erken doğum riskim oldugunu öğrendim ve 37.haftaya kadar wc haricinde ayaga kalkmayarak yatttım. Aynı zamanda bir sürü ilaç iğne kullandım. Doktorunuza bu belirtiyi söylemiş miydiniz peki
Gizzgzz Umutmirzainci canım doktora git kasılma bu ilk gebeliğim de oldu korkma ama gitmen lazım kontrol edecekler ona göre iğne ve fitil verecekler hemen git
Beybun_29 Umutmirzainci her zaman doğum belirtisi değil 25. Haftada yaşadım ama bebek dönüyordu ondan dolayı kasılma oluyordu ama şuan 35 haftamdayim bu defa kasilinca kendini birakmio dönme hareketide yok uzun süre karnım kaskatı daha doğrusu tüm gün öyle bu defa sancılarım var
Evhamlikurabiyeanne Kasilma degil de bir anlik böyle sertlesme gibi bende de oluyor 23+0 ım doktora sordum düzenli ve sık olmadigi sürece normal dedi günde 1 2 defa falan oluyor ama
Ecekazan11 Canım o bendede oluyor gayet normal kendini toplaması sertleşiyor bir süre sonra düzeliyor benim gebeliğim de riskli yani bnce kötü birşey olmaz normal