busesssssss biz yeni 24 haftalık olacagız cuma gunu :) cumartesıde detaylımız var uc dort gundur gece 1 kere idrara cıkma durumu var sinirimi bozsada (şuan çalıştıgım ıcın) diyorumkı hanımefendı kendıne gel agustosta uyku duzenın mı kalacak sankı :) onun dısında galıba heyecan hep var ama sızın haftalarda daha da ucuyordurrrr ınsallah sag salım kucagımıza alalım