ylmazgknrr Hastaneye muayeneye geldim, 40+6 çıktı yani benim hesabımdan 3 gün ileride ve gebelik şekeri olduğu için yatış vereceğiz dedi doktor 🥹🥰 aşırı duygusalım anlatamam sağlıkla sıhhatle kızımıza kavuşmak istiyorum 🤲🏼 lütfen sizde dua edin 🥹🥹
anneoluyorum_777 ylmazgknrr sağlıkla kucağınıza alın hayırlı evlat olsun inşallah size evinize huzur bereket sağlık getirsin gelirken 💞💗🫧 sizde bizi dualarınızda eksik etmeyin doğum anı edilen dualar kabul olur derler bende 24+5 günlük gebeyim doğumdan çok korkuyorum
ylmazgknrr Nuurylmaaz Makbule_199110 Echanim Ayca-11 Amin kızlar, Allah razı olsun hepinizden 🤲🏼 suni sancı verilecek birazdan
Beyzanur_42 ylmazgknrr rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsn cnm 🤗cennet kokusunu içine çekmeye az kalms 🤗🤍
orkide123p3t ylmazgknrr yaaaaa konuşmuştuk sizinle darısı başıma çok sevindim su gibi bir doğumun olsun Allahın izniyle çok güzel geçsin doğumun 🙏♥️
Ezgianne Merhaba ne yaptınız doğumunuz nasıl geçti ben de yarın yatış yapacağım bebeğin suyu az diye doktorum yatış yapalım dedi biraz heyecanlıyım süreci anlatır mısınız