Kubrasefer 39+5 bugun kontrolden geldim 3 gun sonra tekrar goruselim dedi doktor acilma yok sanci yok ve kanala girmemis sezaryana mi alirlar acaba
Asminalp Kubrasefer bende 40+0 oldum ama hala YÖK yaşancı sancı filanda YÖK doktor 41.haftaya kadar bekleriz dedi gelmesse suni sancı alırsın dedi
ilknurada5234 Kubrasefer 40+3 hiç bir belirti yok doktordan geldim bugün ptesi tekrar gidicem bakalım nolcak