Kızlar ben daha önce kürtaj oldum. Kürtaja 60-61 ile girdim. Sonra 3 ay sonra tam dikkat edeyim kiloma dedim bir hafta sıkı bir yürüyüş ve dikkatli beslenme yaptım. 58 kilo oldum. Hamile olduğumu öğrendim. İki üç gün içinde 60 kilo gördüm yine. Doktorlar ödemdir dedi. Anlaşma yaptığım hastane 60 yazdı kilo takip yerine. Ama ben şimdi kaç kilo aldım kafamda hesaplayamiyorum. Sizce 58 mi yoksa 60 mı diye hesaplayayım? 🥴