Meliha06 Arkadaşlar doğumuma az kaldı Bilkent Şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum bilenler var mı hastane nasıl doktorları falan iyi mi?
Haticeburak06 Meliha06 canım en az 3 kez kontrolüne gitmiş olman gerekiyomuş doğumhanesi ve odalarını çok övüyorlar