Asyam20 canım ben bu su olayını hiç anlamadım. Benim kendi doktorum suyu az dedi. Başka bir doktor yeterli dedi. Kendi doktoruma kalsa biraz daha azalırsa bebeği iki hafta içinde alacak. 32 haftalığım henüz. Diğer gittiğim doktor suyunu 11cm ölçtü. Bugün araştırma hastanesine başka bir doktora da danışacam bakalım o ne diyecek?