Kızlar 2 gündür regl sancısı gibi ağrım oluyor hafifliyor geçiyor dün doktora gittim nstde sancı çıkmadı yalanco sancı olabilir dedi doktorum şuan yine başladı ağrı şuan aynısını yaşayan varmı benim gibi ? Nstye gelebilirsin yarın yine deöişti doktorum gitsemmi bugünde