Mervenr00 sabah gittim nstde kasılmalarım çıktı 4 saat sonra tekrar gel dedi yine gittim bu sefer biraz daha çok çıktı kasılmam hafif de sancılarım. şimdi eve gönderdi istirahat et biraz dedi. eve geldim kızlar.. ama aynı süre zarfında devam ediyor kasılmalar hiç bitmedi neredeyse 24 saat olacak. yani bunu nereye kadar böyle çekicem bilmiyorum ☹️ nefesimi kesiyor her beş dakikaya bir