Kizlar benim 4 tane oğlum var 5. Hamileyim acaba cinsiyet değişik olunca gebelikte bulantı oluşu falanda degisirmi benim 4 oğlumda da bulantı falan yasamadim belki 2 3 kere çok hafif bunda 2 3 kere bile olmadı zaten rahattım bunda daha da rahatım sadece vücudumda sivilceler çıktı çok fazla kizmi acaba diye düşünüyorum sizin yorumunuz nedir bulantı sivilce böyle şeyler cinsiyetle alakalı olabilirmi yoksa sacmalikmi.kiz erkek doğurup aynı hamileliği geçiren varmı ikisinde de rahat olan yada ikisinde de sürekli kuşan