E_E1996
Devlette doğum nasıldır bir fikrim yok ama özel hastanede normal doğum gerçekleştirdim.
İlgileri gayet iyiydi sancımı da doğumumu da aynı odada gerçekleştirdim. Ebeler de doktorum da çok ilgiliydi sağ olsunlar.
Duşa girdim ebe ile beraber beni kuruttu sancıları daha az hissetmem ve açıklığımın artması için sıcak suyu sancı gelen yerlerime tuttu çıktığımızda saçımı dahi ördü pilates topunda elimden tuttu vs vs vs daha sıralarım eşim gibi yardımcı oldu sağ olsun doktorum zaten dünya iyisi dünya tatlısıydı sayelerinde çok güzel bir doğum gerçekleştirdim ama bence burada önemli olan özel veya devlet değil özel hastane olsa dahi doktor ve ebeler önemli 🌸