Tugba123_ 26.haftadayım kustum. Ağlamaktan uyuyamıyorum sinir sistemim çok bozuk. Burnum tıkandı. Hiç iyi değilim 😭😭😭😭
MasalSara Kusunca bende çok aglardım niye öyle oluyo acaba sonra kusmaktan bünye alışmıştı ikinci gebeliğimde prilam diye ilaç çıkarmışlar bulantı için çok işey yaradı