Nuurr_00 Ben dalinin bebek yağını kullandım karnımda hiç çatlak olmadı çok şükür 32 haftalığım ama bacaklarıma çatlamaz diye hiç yağ sürmemiştim malesef bacaklarımda çatlaklar oluştu