Kaktuscekirdegi Kızlar ben hep kendimi sırt üstü bir biçimde uyanırken buluyorum uyku sersemi sırt üstü yatıyorum demek ki ama bilinçli yapmıyorum ileriki haftalarda zararlı sırt üstü yatmak diyorlar bunu nasıl engelleyebilirim🥺🤦🏻♀️
Anneeadayi3 Kaktuscekirdegi kendini şartlandırma uyurken kendimizi kontrol edemeyiz maâlesef bunu her hamile yaşıyor merak etme
Haticeburak06 Kaktuscekirdegi zarar verdiğini sen kötü olunca anlarsın mesela ben kötü oluyorum bebek sertleşiyor nefes alamayacak gibi oluyorum hemen soluma dönüyorum ama ben rahat ediyorum diyorsan aşırı uzun olmayacak şekilde yatabilirsin korkma
Fundahakanb Kaktuscekirdegi aptamilin ilkadımlar sayfasında bebek ve hamile eğitimleri var katılmanızı tavsiye ederim ücretsiz. Bebek büyüdükçe zaten sırt üstü yatamıyorsunuz merak etmeyin
Nihal1907 Kaktuscekirdegi Onu yaşamayan yoktur ah hep eşimin beni hayatım duz yatma diye uyandrmasyla uyanıp düzeltiyordum suan ıstesemde yatamıyorum sırt üstü 🥹hamıle yastığı aldım onda donmek zordu suan onuda kullanmıyorum zaten yan donmek çok zor 😂
susaMom_ Nihal1907 Hamile yastigiyla sırt üstü yatsak bir şey olur mu ki destek veriyor ya sonuçta 😅 ben sırt üstü uyumayı seviyorum
asell13 Kaktuscekirdegi geçen gece bende eşim işten gelince uyandım öyle bi kalktım ki sırt üstü yatıyorum ama kasıklarım yanlarım taş olmuş resmen yavaş yavaş döndüm
MorKelebek54 Kaktuscekirdegi sirt ustu yatinca genelde tansiyon düşüklugu oluyomus. Sen o sekilde yattigin zaman vücudun anormallik fark edince zaten otomatik olarak donuyosun sıkma canini he korkuyirum bisi olur diyosan yanina bi yastik koy yani arkana dondugunde tam duz yatmis olmaz hafif yan yatmis olursun yastiga yaslanmis olursun icin rahat eder en azindan
Nihal1907 susaMom_ bende çok seviyorum sırt üstü sabırsızlıkla bekliyorum tekrar yatmayı 😂ama hamıle yastıgı yatmak ıcın daha uygun genelde bundan dolayı satılıyor 😂
susaMom_ Nihal1907 Böyle küçük bı hamile yastigim var babymom markasının onun üstüne sırt üstü yatıyorum iyi geliyor yan yatınca da iyi oluyor iyi ki almışım ama sırt üstü sorun yaratacak galiba 30. Haftamdayım daha 😂
Nihal1907 susaMom_ canım zaten artık ıstesende yatamasssın çok zorluyor sırt üstü yatmak ben hastanede beş dakkalıgına sırt üstü yattım doktorum girdi hemen sırt üstü yatma dedi hocam sola yatıyorum ağrım var dedim ozaman sağa yat dedi halbukı sagımada yatamıyordum ağrıdan 32 haftalıktım ozaman 🥹suan 37
susaMom_ Nihal1907 Solda yoruyor sağda yoruyor biraz eğimli sola doğru yatmaya çalışıyorum canım ya 🥲