Mymommm Gündüz 5 ten beri 5 7 dk arası belime sürekli ağrı giriyor akşam Nst çektirdim doğum sancısı değil dediler ama hala devam ediyor düzenli sancı açılma yok deniyor napmalıyım eşim de evde yok nöbette lütfen bilgisi olan cevaplasın