Nisaiste Hanımlar 26+6 dayız ve 2 haftadır bebeğim eskisi gibi çok hareketli değil ve önceden çok güçlü tekmelerdi şimdi öyle değil bu normal mi
busraltin Nisaiste gün içinde en az 10 kere hareket ediyorsa normal diyorlar bende bi kaç gün önce hareketleri azaldı demiştim yine başladık hareket etmeye hiç etmezse sorun var bence normal
Zilan_Drsn Nisaiste etmediği zaman karnını hafif sala yani uzandığın zaman ya dokun. Uyandır doktor bişey olmaz dedi eğer hareketini hissetmesen uyandır dedi ama şiddetli yapmayın tabi
Nisaiste busraltin hissediyorum ama saymıyorum gece yatınca bi de sabah hissediyorum bi kaç defa gündüz pek hissetmiyorum
Nisaiste Zilan_Drsn yapıyorum ama o zamanda çok güçlü tekmelemiyo hani sanki ayağıyla değilde eliyle vuruyomuş gibi önceden daha güçlü tekmeliyodu
Zilan_Drsn Nisaiste bazen oluyor ya bnde de 2 3 gün böyle sesi hiç çıkmıyor mrk ediyorum bu sefer hareketlendiğinde hiç durmuyor
Nisaiste Zilan_Drsn inşaallah iyidir maalesef sigara kullanıyorum ve bırakamıyorum ondan dolayı bişey olur diye çok korkuyorum 🙁
Zilan_Drsn Nisaiste aslında zararlı içmesen daha iyidr ama teyzem fln hamilelikte içiyordı normal içmede değil üst üste çok şükür bişy olmadı nasipleri varsa bu dünyada Allah’ın izniyle hiç bişy de olmz
Hayalperest98 Yeri daralmaya başladığı için normalmiş bu haftalardan sonra hareketlerinin azalması öyle okumuştum bir yerde son ay çok daha az hareket ediyor ama hıçkırığı vs her şeyi hissediyordum bende