Sum_123 Kızlar sezeryan olalı 1 buçuk yıl oldu hala ara ara tatlı tatlı kaşınıyor normal mi bu nezaman geçicek😅
Fundahakanb Sum_123 27 ay oldu sezeryan olalı kaşınıyor hala . Doktor krem verdi dayanılmıycak gibi olursa ondan sürüyorum
Fundahakanb Sum_123 normal dedi bilemicem . Genel bir kaşıntı vrsa tecrübeyle sabit b12 eksikliği oluyor . Yalnızca dikişse benimde kaşınıyor yapıcak bişi yok şuan başka kremle hafif rahatlatma