Alminasbl Arkadaşlar göbek fıtığı olan varmı gebeliğinde . Yani benim göbek deliği frladi frlycak çok uçlu duruyor fıtık oluşmuş meğerse . Bu dogumdan sonra geçer mii yaşayan varsa lütfen yazsnn