Mommya ben emin olmak için o testi suyun altına tutmuştum, zaten olabileceğine umudum yoktu, öylesine bi cesaretle yapmıştım, suya tuttuğum halde çizgi halâ duruyordu, eğer kuruma çizgisi olsaydı görünmeyecekti, ben tabi yine inanmadım hamile olduğuma, 4 gün daha bekledim tekrar test yaptım, bu sefer kopkoyu çıkmıştı ☺️