Babymom07 onlu ve beşli hastane çıkışı aldım ekstradan 2 zıbın ve tulum aldım yenidoğan için gerisi hep 0-3 aylık yazlık kışlık takım aldım 2 tane bi tanede uzun kollu var bide uzun kollu kısa kollu zıbınlarla kombinlerim yeter heralde pijamalar aldım hem yenidoğan hem 0-3 aylık çok azıcık da 3-6 ay aldım küçük ıvır zıvırlarını aldım bide tamam aslında benim alışveriş 4 yenidoğan 7 0-3 aylık 3 tanede 3-6 aylık zıbın var şuan