Lemya Selam kızlar çok fazla akıntım oluyor ve göğüslerim ağrıyor sizce hamilelik belirtisimi daha adetime 11 gün var
Beyzaanr Lemya benimde 8 günüm kaldi , ayni sekilde bendede akinti var bende bunu merak ediyorum bekleyeyim burada
Tugba_turk46 Lemya benimde tam 11 günüm kaldı ve aynı belirtiler bndede varrr ekstra yoğun bir bel ağrım var 🥺
Nesliky989 Benim bat 27 kasık ve bel agrım var baş ağrımda oluyor gögüslerim de karıncalanıyor gibi erken gebelik testi yaptım 10 gün varken negatif çıktı