Bebekim123 15.haftamız bugün devlette bi’doktora geldik rahatsızlığım sebebiyle veeeeee doktora ben eminim 💯💯kız dedim 😍 baktı evet kız dedi😍 her yerde erkek çıkıyordu tüm testlerde herkeste erkek diyordu sadece pamuğuma annesi inanıyordu kız diye 😍 burada test yapan teyzeleri teşekkür ederiz size ama biz kızızzz😍💃🏻Veeee başlasın alışveriş 😍
Krasivyy Bebekim123 hayırlı olsun canm net cinsiyet için detaylıyı bekle bende 16 da kesin kız dedi ama haftaya detaylıya girip öyle başlıcam alışveirşe 😍
CooperBaby Bebekim123 Ayy hadi saglıkla kucagına alırsın inşallah.🙏🏾🥳 Darısı başımaaa bende kız istiyorum.😍🙏🏾🙏🏾🙏🏾
Esrabak Bebekim123 çok erken değil mi alışveriş için Dr çıkıp alışveriş bence biraz daha bekle istersen 🥰
Moralsizanne Krasivyy cnm benimde kuzenimle aramda 3 hafta var tam 3 aylıkken kız dediler 17. Haftada erkek çıktı... en net olan 16 sanırım
Bebekim123 Teonam sende mü kız istiyorsun canım hayırlısını iste canım ya valla sağlıklı olmaları daha önemli ikiside evlat netice de