Temmuzmucizesi26 Sonlara gelen kızlar sizde durumlar nasıl ağrı sancı açılma var mı. Sıfır sancı sıfır açılma ile bekliyoruz 38+5 olduk hiç biri yok 🥹 uygulama son 9 diyor.. doktorum sa 40+0 da bakacağız duruma göre dedi kendi sancım gelecek mi çok merak ediyorum 🥹
Ttttttttttttt Temmuzmucizesi26 39+5 hiç Bi belirti yok yaa kendi sancım gelmezse suni sancıyla olacak Bi kaç gün sonra gelmiyor Bi türlü bu kız 🤦🏻♀️🙄
Temmuzmucizesi26 Ttttttttttttt ayyy benimde kızım inat çıktı ya bir de erkeklere geç gelir derler. Bende de açılma olmazsa suni ile denenecek ama bende hiç açıklıkta yok o yüzden suni yolu gözüküyor gibi hissediyorum 🥲 sizde var mı açılma
Ttttttttttttt Temmuzmucizesi26 yok bende de hiç açılma yok pazartesi ye kadar olmazsa pazartesi yatış olacak bakalım 🤷🏻♀️