1aleyna_ @“Safiye12”#p32294817 eger geç döllenme.olmadqn hamile kalsaydım.8 haftalık falan olacaktı suan 5 haftalık hamileyim.doktorum adet tarihimi.duzenledi 20 mart yaptı kesede 5 haftaya uyumlu hersey normal dedi çok şükür
Safiye12 1aleyna_ aynı durumu yaşıyoruz pazartesi günü gittim betam 1796 çıktı çok ufak bir kese gördü minicik daha küçük dedi geç döllenme olmuş 3.5 4 haftalik dedi cuma tekrar çağırdı balım hayırlısı