Nursenyagc33 Perinatoloji ultrasyonunda kalpte parıltı olduğunu söylediler bu konuda tedirgin olmalımıyım yardımcı olurmusunuz bu durumu yaşıyan oldumu acaba
AAselinannesi06 Nursenyagc33 tek başına bir sorun olmuyor banada 22 haftada demişlerdi şuan 31 hafta ve geçmişti
eminece93 Nursenyagc33 kalpte parlaklik en düşük risk sınıfı , bebekte en sık ratlanan durumdur kendine zehir etme hamileligi yakin arkadasimin burnunda gelmsiti bu yüzden gebeligi oglu 2 yasinda turp gibi dogdugunda sorun yoktu
Nursenyagc33 Egemeninannesiii Ben şehir hastanesinde perinatolojiye girdim kendi doktorum sevk açıp gönderdi isterseniz devlette de yapılıyor die biliyorum 3. Aydan sonra
Nursenyagc33 AAselinannesi06 Bende şu an 16. Haftadayım ve dowm sendromu riski belirtisi dediler içime kuşku girdi ve sordurdum çoğu kişiye bu şekilde söylüyolarmış tarama testlerinde