Benimde şuan 23+3 ara ara oluyor cuma perinatoloji de kontrolüm war we ikiz.gebelik daha önce doktoruma söylediğim zaman erkenden rahim genişlemeye başladığı için demişti ama sanki bugün ki farklı inşallah sıkıntı çıkmaz cumayı beklemeyi düşünüyorum ama sizce yarin doktora gitsem mi? Kasiklarimda bıçak batıyor gibi ara ara ağrım oluyor