Merhaba kızlar öncelikle hepimize sonunda sağ Salim kavuşacağımız huzurlu bir gebelik diliyorum..
Detaylı ultrasonda doktorumuz bebeğimin sağ böbreğinde bir büyüklük olduğunu ve içerisinde kistler olduğunu söyledi çok üzgünüm belli edemiyorum içimi ferah tutmaya çalışıyorum ama sürekli aklımda bir türlü çıkmıyor aklımdan sürekli dua ediyorum. Bu şekilde doğum yapan, yada tanıdığı olan var mı acaba aramızda? Netten çok araştırdım ama araştırdıkçada psikolojim bozuluyor doktorumuz bebeğimizde başka hiç bir sağlık sorunu görmediğini söyledi herşey yolunda sadece böbreği doğum sonrası gösterin dedi fakat ben Doğum sonrası nasıl bir süreç beni bekliyor bilmek istiyorum.