Çok sık oluyorsa kasılmadır o bende ilk baslarda bebek totosunu dayiyor filan saniyordum ama yalanci kasilmaymis karin bir tarafa toplaniyor sertlesiyor hatta agriyor 32deyim bende rahim kendini doguma hazirliyormus ama cok olmasi skntili mi neye dikkat etmemiz gerekiyor bilmiyorum