Rabiaozcnn Seni çok iyi anlıyorum❤️İlk doğum olduğu için insan neyi nasıl yapmasını bilmiyor. Kendini psikolojik olarak pozitif anlarla hazırlasan o kadar güzel olucak inşallah❤️doğum anında sadece oraya konsantre olman gerek. Doğum başlamadan doğum sancısı çekerken bile bağırmak insanın enerjisinden alıyor buna kendim şahit oldum. Yan odadaki kızla benim açılışım aynıydı, o 12:30-da, ben ise 13:00-da doğurdum. Yan odada o kadar bağırıyordu ki sancı geldiğinde ben ona kulak vermemeye çalıştım, bol bol yürüdüm, nefes egzersizlerimi yaptıkça ağrıyı hafiflettim, sancı geldiğinde elimi duvara yaslayıp kambur durup
ayaklarımı açıyordum o zaman çocuğun kafası daha çabuk iniyor aşağıya, açılışı hızlandırıyor. İnşallah siz de sağlıkla kucaöınıza alırsınız❤️