İyi geceler🌸
9+5′im hamileliğimin başından beri progestan kullanıyorum hafif lekelenmem olmuştu. Fakat karnım o kadar şiş ki sanki 5 aylık hamileyim. Karnım bu kadar erken çıkmaz dimi? Tanıdık bi ebe dedi ki progestan ödem yapıyor o yüzden şiştir. Fikriniz var mı?