Bat 27 nisan belirtiler olduğu için test yaptım silik çizgi çıktı 21 Nisan kan verdim beta 33 çıktı 48 saat sonra tekrar verdim 48.5 çıktı düzenli artış yok sıkıntılı olabilir ama sıkıntılı olmaz ben yaşadım diyem var mi adet gününden sonra yükselme ihtimali var mıdır 😔