Mislina12 sen merak ettiklerini sorsan daha kolay olurdu :) doğumdan önce bi serum taktılar sonra işte ameliyathaneye gidiyosun belden aşağımı uyuşturdular benim. Bi 10 15 dakika sonra bebeğimin sesini duydum gösterdiler öptüm sonra bebiş gitti 10 15 dakika sonea da ben çıktım. Zaten ilk çıktığında bişey hissetmiyorsun. Zaman geçtikce biraz biraz ağrıların oluyor ama ben ağrı hissetmeye başlayınca hemen söyledim ağrı kesici yaptılar. Ben özelde yaptım doğum. Devlette nasıl bilmiyorum. Ağrın oldukca ağrı kesici veriyorlar zaten serumdan falan. Ben dayanılmaz çok acılar çekmedim şükürler olsun. Beş altı saat sonraydı galiba yürüttüler. İlk kalkarken biraz zor oluyor ondan sorması kolay merak etme :) öyle işte bebeğine baktıkca ağrılar gidiyor zaten. İlk gece heycandan uyuyamıyorsun :) ben hiç uyuyamadım :) odada 3 kişiydik ama bebeğimi götürürler falan diye korktum ne alakaysa işte annelik :)) öyle işte güzel bir sezeryan geçti . Ama şimdi ikinciye hamileyim ve çok korkuyorum sebepsizce :)) herşeyin güzel geçmesine rağmeb. İlkinde hiç korkmadan girmiştim ameliyata ama nedense bunda korkuyorum :)