Regi24 Merhaba anneler ben 39+3hafta gebeyim normal doğum bekliyoruz daha tık yok ntsye bağlandm bu gün 😂 çati muayinesi yapti doktorum eve geldikden sonra kahve rengi çox az lekelenme oluyor . Normalmi? Yada böyle olubda sonra doğum yapan oldumu?