Dilan35 bende normalde çiğliye gidiyorum yeni hastane olduğu için bi gidip bakıyım iyiyse orda devam ederim dedim ama menemenden oraya tek başıma yollarda süründüm 1 dk bile sürmedi kontrol aynı şekilde asistan baktı ne kalp atışını duydum ne fotoğrafını aldım nede bebeğimi görebildim iyi diyip gönderdiler okadar moralim bozuldu ki çiğlideki doktorumdan çok memnunum birdaha gitmem