pkryz Merhaba, 40 haftalık gebeyim. Bebekte hiçbir doğum belirtisi olmadığından ve suyum azaldığından yarın propess ile doğumu başlatmayı deneyeceğiz. Daha önce bu şekilde doğum yapan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi 😇
Ozdemirinannesi- pkryz ben sancıyla gittim alttan vajinaya takılıyor o ilaç sancı veriyor rahim yumuşuyor normal doğurdum o yöntemle hiç korkmayın ❤️