Tevhide37 Gebelikte mr röntgen çekilir mi kızlar dizim felaket ağrıyor çömelemiyorum daha önceden spor yaralanması atlatmıştım. MR da radyasyon yokmuş öyle mi ?
Ayzek Tevhide37 karaciğerimdeki bir şeyden dolayı mr çekilmem gerekti ama ertelenedebilridi ben erteledim doğumdan sonraya . Doktora söylediğimde ilaçsız mr çekilebilirsin demişti ama yine de doktorunuza danışın. Ben çektirmedim.
Tevhide37 Ayzek ilaçsız mr çekilebilir diyorlar videolarda ama bakalım bi gideceğim yinede doktora çekilir acı değil
Tevhide37 Ayzek teşekkür ederim doktora gittim ve hiçbirşey yapamıyoruz dedi.dizine ağırlık yüklememeye çalış dedi gönderdi.
Tevhide37 Ayzek ayy okadar çabaladım ki olmadı benim hormonlar devreye girince şişiyorum aynısını doğum kıntrol hapında da yaşamıştım maalesef çok kilo aldım ama doğumdan sonra halledeceğim yıkılmak yok ☺️bizde 28.haftadayız Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Mlsaa99 Ben bilmeden hamile kaldigim ay cekilmistim ne olur ne olmaz diye suphem var demistim. Gebelere giydirdikleri celikten elbise gibi birsey vardi onu giydirmislerdi cok agirdi yuruyemiyordum bile 😁 cok sukur bir sıkıntı cikmadi
Ayzek Tevhide37 benim de 2.gebeliğim ilk çocuğumda çok zor vermiştim bu sefer yılmak yok doğumdan sonra inş verebiliriz 🤗 Sağlıkla gelsin İnş bebişler 💕