ben ilk reglimden beri hep duzensiz oldum.evlendigim zaman 5ci ayinda hamile kalmisdim.son 1 yilda ise aralikli oruc yapmaya basladim ve hic beklemedigim sekilde reglim duzene girdi.2ci hamileligimde artik korunmayi biraktikdan sonra 3cu ayinda olmusdu.yani burada benim icin puf nokta oglen 12ye kadar bisey yememekdi ki bunuda tesadufen izledigim endokrinoloqlarin seker hastalaruna sabah 10-12 arasi yemek yemeyin demesi sayesinde kesf etdim😄