Anneadayiii Nurbasar doktoruna danışıp ilaç kullanabilirsin. Ben akşamları prilam sabahları metpamid kullandım o süreçte
Rabiul Nurbasar tuzlu ile bastırabiliyorsan ilaç kullanıp kendini alıştırma benim de bulantım vardı dayanamayacak kadar değildi kraker , galeta ile bastırıyordum 11. Haftada kötü oldum ilaç aldım 2 tane kullandım 12. Haftamda zaten kesildi