23 haftalik gebeyim hep yorgunum bitkinim benden bise yapmak gelmiyor
Sıķıntıli bir gebelik geciriyorum amaa arada kendimi toplayip enerjik olmak istiyorm😔
Bide kusura bakmayin 2 haftadr ishalim muz ve patated disinda iyi gelen baska ne var yiyorm faydasi yok