Haticeburak06 Neferut içimde hiç heyecan yok hala kendimi 25 haftalarda gibi hissediyorum hala çok fazla var gibi 34+5 siz nasılsınız
Eko93 Neferut 31 e girdik. Heyecan da var bir yandan da doğum korkusu var 😅😅 ağrılar artmaya başladı ve yatakta saga sola donerken resmen aci çekiyorum:D bebis sagolsun rahat dönemiyorum
Neferut Haticeburak06 sağlıkla kucağınıza alın 🌺 benimki de daha çok küçük olduğu için çok fazla heyecan var keşke sizin zamanlarınıza gelebilsem bir an önce
Busracecen Duygu değişimi yaşıyorum kocamı dövesim bosayasim geliyor Allah korusun 37+2 oluyoruz pazartesi sezeryanim var bilmiyorum birazda ağrım var dün çok heyecanlıydim bugün tık yok