Bessteeeee benim de çok fazla su gibi bir şeyler gelmişti, korkmuştum suyum geldi diye akıntıymış ve normalmiş. Gelirken hissetmemiştim bile, birden ıslanmıştı. Aklınızda soru işareti kalacaksa eczaneden turnosol kağıdı alabilirsiniz. Suyu ve akıntıyı ayırt edebiliyormuş. Gerçi ben eczanelerde bulamayıp acile gitmiştim. Sizinki de akıntıdır diye düşünüyorum, su gelince fazla oluyormuş ve hemen durmuyor demişlerdi