Ben 40 haftalık doğum yaptım yaptıktan 2 hafta sonrasına kadar devam ettirdiler. Saatlerime de ilk zamanlar çok dikkat ediyordum sonra saldım vallahi bir şey olmadı. Hep göbekten yaptım. Bir de bu diş etlerinin sebebi de kan sulandırıcılar. Doktorum öyle söylemişti son zamanlar bende mahvolmuştum hep şiş ve kanıyordu. Yine de doktoruna danış