Aytlkya 29+4te yani pazar günü akşam üstü 1.5 saat süren düzenli sancım oldu ve o sancı durduğu zaman göbeğim aşağı düşmüştü hala aşağıda duruyor resmen belli oluyor top gibi oldu karnım zaten top yukarıdan aşağı inmiş gibi duruyor midemin orası rahatladı göbek aşağıda dün kontrole gittim normal bebek pozisyon falan güzel erken doğu gözükmüyor dedi doktor ama bakıp duruyorum karnıma annemde diyor bebek doğuma yakın iner aşağı diye daha yarın 30 hafta olucaz inşallah zamanını bekler bebişim🥲